Miły gościu

Miły gościu

środa, 19 lipca 2017

Moje haftowane prace c,d.

                                            Witam was bardzo serdecznie , dziękując za każde pozostawione słowo tutaj oraz FB . Kochani lato nas nie rozpieszcza - aura taka jaka jest sprzyja   mi bardziej tworzeniu . W ostatnim czasie sporo u mnie nowości powstaje z czego sama jak i inni są zadowoleni . Dziś pokażę wam ciut różności bo ostatnio zauważyłam że zaczynam się gubić co już widzieliście a czego jeszcze nie - dlaczego mnie jest tutaj mniej  - odpowiedź jest prosta - przede wszystkim sypie mi się laptop więc  aby napisać wam długaśny post muszę się nagimnastykować nad klawiaturą mocno - ale koniec marudzenia , zacznę jak zawsze  od ostatnich prac - przygotujcie się będzie dużo zdjęć .
Z resztek materiału, wstążek, koronki i haftu który za dużo został wycięty wykonałam sobie takie serce zawieszkę :





dalej - zamiast kupować dekory do decoupage robię sobie je sama


pierwsza próba ich wykorzystania była szybka - słoiczek po jogurcie i mam nowy pojemnik na moje ołówki





następnie dla bardzo utalentowanej osoby powstał komplecik haftowany


potem mnie naszło  zeby wykonać róże atłasowe , mam ich ponad 150 sztuk
teraz sobie mogę tworzyć i tworzyć


oczywiście już je wykorzystuję w moich pracach i powstał igielnik na bazie plastikowej szpulki pasmanteryjnej





zrobiłam nową karteczkę dla koleżanki na imieniny z wykorzystaniem oczywiście mojego hafciku


ponieważ ciągle mi brakuje zeszytów na projekty moje powstał nowy - nazwałam go różany zeszyt







zamówiłam wykonanie swych własnych etykietek  do prezentów na początek

 z resztek materiałów powstały chwytaki do gorących naczyń



naszło mnie na haftowane zasłonki więc je wyhaftowałam i uszyłam  ( zdjęcia zasłonek w tarkcie szycia i przymiarek tak że widać jak widać )
1. etapy powstawania haftów



czyli jak widzicie wszystko w odbiciu lustrzanych ( prawa i lewa strona ) - łatwo nie było
2, etap szycia i przymiarek


na koniec powstało serce zawieszka


jeszcze kilka detali w zbliżeniu



całość na wykonanie zasłonek a małe nie sa zabrało mi dwa tygodnie
Zaczęłam    malować i  haftować swą własną osobistą książkę




generalnie praca jest w toku ale 16 stron est już gotowych ,a tu już przygotowanie do wykończenia
czyli hafty , koronki , materiały sznurki i tasiemki ozdobne , kartony i bristol i etc.
Zapewne zastanawiacie się po co mi to tyle robić , czy ona to w szufladę chowa otóż nie nic z tych rzeczy - wykonuję , projektuję swe prace do wspaniałych celów na prezenty i dla siebie oraz -moi drodzy jestem w trakcie rozmów oraz przygotowywań tutorialu do zagranicznego czasopisma - dwumiesięcznik
oraz w trakcie oczekiwania na decyzję podjęcia współpracy z bardzo poważną firmą Polską
i tak tym akcentem kończę na dziś mój post życząc wam wspaniałego lata , do następnego napisania buziaki serdeczne wam ślę zawsze ta sama wasza Marii

16 komentarzy:

  1. Mirii Droga, hafciki piękne i z tej strony Cię znam. Dekory to chyba od niedawna ;) Osobisty zeszyt, kalendarz, pamiętnik- jak zwał, tak zwał, ujął mnie za serce. Ba; powiem więcej- skradł moje serce. Kochana, życzę owocnych rozmów i z góry gratuluję :) Serdeczności posyłam i buziaka wielgachnego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku same cudasie:-) jestem pod wrażeniem. Kochana pisana Ci kariera, jeszcze o Tobie usłyszę :-) trzymam kciuki, daj znać :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż piękności nam dzisiaj zaprezentowałaś. Jestem pod wielkim wrażeniem i zachwycona. Prześliczne hafciki i piękne przedmioty.
    Mam kilka pytań, ale to już na priva.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marii przepiękne Twoje prace ,wszystkie . Te hafty to już Twój znak rozpoznawczy , ja poznam wszędzie :-) Mam nadzieję, że uda się wszystko po Twojej myśli ze współpracą, czego życze z całego serca !
    Miłego dnia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW!Jestem pod wrażeniem:))))tyle pięknych prac i jakie tempo:)))podziwiam Cię:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próżnujesz Marii:) Jestem pod wrażeniem takiej ilości tworków.
    Piękne prace! Życzę realizacji planów i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo się u Ciebie dzieje Marysiu. Podziwiam wszystkie Twoje prace, są śliczne i bardzo oryginalne.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka mnogość prac, że nie wiem czym się zachwycać w pierwszej kolejności :-)
    To zacznę od końca i serdecznie gratuluję współpracy z czasopismem tym razem zagranicznym. Jestem ciekawa efektu końcowego haftowanej książki - chyba powinnaś ją przedstawić na wideo. Haftowane zasłonki piękne! I przepiękny prezentowy komplecik - po prostu niezwykły i elegancki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż za bogactwo prac! Śliczne hafty i pięknie ich zastosowania.
    Trzymam kciuki, żeby z tych planów coś fajnego wyszło.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż za bogactwo prac! Śliczne hafty i pięknie ich zastosowania.
    Trzymam kciuki, żeby z tych planów coś fajnego wyszło.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. MArii masz wspaniałe pomysły i swój styl, nie dziwię się więc, że zwróciłąś uwagę na siebie, mam nadzieję,że efekty wspólpracy będą fantastyczne czego serdecznie życzę i ściskam:) BEa))...a ciekawi mnie niezmiernie ta książka...jaka będzie???

    OdpowiedzUsuń
  12. U CIebie Kochana jak zawsze bardzo elegancko, niewinnie i estetycznie ! Zawsze Ciebie kojarzę z perfekcją i wszyscy powinnimy się jej od Ciebie uczyć. Serdeczne uściski Tobie przesyłam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Marii kochana ,Twoimi pracami zachwycam się zawsze,a tak właściwie każdego dnia,bo przecież jestem szczęśliwą posiadaczką igielnika,etui na nożyczki,wspaniałego serducha i etui na okulary,a wszystko piękne ,eleganckie i cieszące moje oczy każdego dnia.
    Miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Droga Marii.

    Bardzo interesujący Twój blog. Przekażę mojej teściowej "linka", która lubi tego rodzaju "robótki".
    Mam pewną sugestię. Czy nie można "wplatać" dla urozmaicenia, przepisy kulinarne, które są Twoją drugą specjalnością po haftowaniu? Wiem, że ten blog jest wybitnie tematyczny, ale...
    Jestem zachwycony Twoimi artystycznymi uzdolnieniami. Nie wiem, że Małgosia Jenek Ługowska jest Twoją "internetową" znajomą? Małgosia tworzy równie piękne "cudeńka".

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń